KULÜP/TOPLULUK KURMA BAŞVURULARI
Kulüp / topluluk kurma başvuruları https://forms.gle/w5RsR5qyAkac3jTC9 adresinden elektronik ortamda alınmaktadır.
Başvurular sürekli açıktır. Kesin değerlendirmeler bahar dönemi sonunda yapılmaktadır, başvuru yoğunluğuna bağlı olarak dönem içerisinde de değerlendirmeler yapılabilir. Değerlendirmeler esnasında başvuru sorumlusuna bilgi verilecek, gerekirse 5 dakikadan kısa sözlü tanıtım/sunum için başvuru ekibi birimimize ve/veya Öğrenci Kulüpleri Koordinasyon Kurulu Toplantısına davet edilecektir.
Kulüp ya da topluluk olmak için gereken temel şartlar YÖ-048-YTÜ Öğrenci Kulüpleri Yönergesi’de belirtilmiştir.
Kulüp/topluluk oluşturmak için dikkat edilmesi gerekenler:
- Faaliyet göstermek istediğiniz alanda aktif olan herhangi bir kulüp olmamalıdır ya da faaliyet alanı ile çakışmamalıdır
- En az 20 adet kurucu üye gerekmektedir
- Tüzük ve Logo hazırlanması gerekmektedir
- Hazırlanan tüm belgeler akademik danışman tarafından onaylanmalıdır
Kulüp olma şartlarını sağlandığını düşünenlerin, aşağıda listelenmiş olan belgeleri hazırlayıp, gerekli kişilerce imzalandıktan sonra https://forms.gle/w5RsR5qyAkac3jTC9 adresinden bilgi girişleri ile birlikte yüklemesi ve göndermesi (submit form) gerekmektedir.
(Lütfen elden teslim veya e-posta ile gönderim yapmayınız, kulüp kurma kararı alındığında sizden güncellenmiş belgeler istenecektir)
Gerekli Belgeler:
-FR-1312 – YTÜ Kulüp Kurmak İçin Başvuru Dilekçesi (imzalı, pdf olarak)
-FR-1314 - YTÜ Kulüp Kurmak İçin Akademik Danışman Dilekçesi (imzalı, pdf olarak)
-FR-1317 – YTÜ Kulüp Kurmak için Kurucu Üye Listesi (her üye tarafından imzalı, pdf olarak)
-Kurucu üyelerin öğrenci belgeleri (disiplin durumunu gösterir olmalı) (pdf dosyası olarak)
-Kulüp/topluluk tüzüğü (Danışman imzalı, pdf olarak)
-Kulüp/topluluk logosu (pdf veya resim dosyası olarak)
(İlgili formlara web sitemizin Formlar > Diğer Formlar sayfasından ulaşabilirsiniz.)
Başarılar dileriz!